kolla filmen haha

tjeenaaa bloggen :D
idag försov jag mej när jag skulle till skolan. fick för mig att det var fredag men det var ju torsdag -.- så jag vaknade 8 och vi började 10 över 8. jag gick upp, sminka mig och gick ut med zingo sen stack jag till skolan men svenskan var nästan slut. Sen hade vi bild och det gick inte så bra. vi tog ett såntdär stort foto på alla i skolan. jag stod på en bänk med adeline emma och amanda :D jag var inte emd på idrotten , glömde kläder IGEN.
det sög för har fått hemrigning ganska många gånger.. aja efter skolan gick jag hem och fixade lite med en novellsak på datan. efter det så gick jag ut med zingo och packade lite för ska till falun imorgon och hälsa på jenny :)
sähär går det när man ska väcka amanda, men jga älskar henne ändå :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0