hemma från faluuun

tjaaa bloggen :D
har inte bloggat på länge för jag var i falun hos jenny och hade inte tillgång till datan. men jag träffade i alla fall vicki där :)
aja idag när jag och jenny skulle hoppa på winnie, gick hon omkull eter hindret och srapade upp bena och mulen. hoppas hn inte blir halt. då vet jag inte vad jag ska göra, älskar winnie! aja sen vid halv 4 tog jag tåget hem från falun. det tog typ två och en halvtimme.kommer sakna dej jenny :( sen så gick jag ut och träffade amanda emma adeline och några fler. har saknat er som faaan!!!! aja sen tog jag och amanda bussen hem runt 9. jag skriver just nu färdigt min novell -.-
bloggar imorgon för arbetet ska lämnas in imorgon :S bilder kommer senare när jag lägger in dom på datan ;)
puss!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0